Sunday, August 30, 2009

after 24 hours..

24 jam yang menyeksa jiwa sudahpun berlalu..kami berpisah secara baik..tapi saya belum fully recovered daripada kesedihan semalam..saya bagi diri saya masa lagi 24 jam..saya mesti bangun semula dalam masa 48jam..saya tak boleh terus lemah macam ni. pada saat keluarga dan sahabat-sahabat tiada di sisi,saya merasa kesunyian yang amat sangat..niny,terima kasih temankan semalam..farhana,thanks for your call..

ini lagu yang tak sempat saya forwardkan pd aaron minggu lepas.




selain itu, saya juga nak mengimbas semula lagu-lagu kenangan kami..












lagu ini pernah saya nyanyikan semasa kami jadi mc majlis sambutan hari guru tahun lepas:
















lagu yang kami nyanyikan dalam hati pada 3 jun 2009..



and..if im not mistaken,this is the very first song that i dedicated to him..










akhir sekali..inilah rasanya lagu untuk saya sekarang ni..







~i'll remember these songs forever~


luahan hati,
nur atiqah binti abdul jalil
.....................................................................................

1 comment:

  1. u're most welkem tqah..a friend in need is a friend indeed..heeee..kam2?=D

    ReplyDelete